ASTM A335 P9, cunnisciutu ancu ASME SA335 P9, hè un tubu d'acciaio in lega ferriticu senza saldatura per u serviziu à alta temperatura cùN° UNS K90941.
L'elementi di ligamenti sò principalmente cromu è molibdenu.U cuntenutu di cromu varieghja da 8,00 - 10,00%, mentri u cuntenutu di molibdenu hè in u range di 0,90% - 1,10%.
P9hà una forza eccellente è una bona resistenza à a corrosione in ambienti à alta temperatura è hè largamente utilizatu in caldaie, equipaghji petrochimichi è stazioni di energia induve l'ambienti à alta temperatura è alta pressione sò necessarii.
⇒ Materiale: ASTM A335 P9 / ASME SA335 P9 tubu d'acciaio senza saldatura.
⇒Diametru fora: 1/8"- 24".
⇒Spessore di u muru: esigenze ASME B36.10.
⇒Schedule: SCH10, SCH20, SCH30, SCH40, SCH60, SCH80, SCH100, SCH120, SCH140 è SCH160.
⇒Identificazione: STD (standard), XS (extra-forte), o XXS (doppiu extra-forte).
⇒Lunghezza: lunghezze specifiche o aleatorie.
⇒persunalizazione: Diamitru esternu Non-standard, gruixu di muru, lunghezza, etc., secondu à esigenze.
⇒Fittings: Pudemu furnisce u stessu materiale curve, stamping flanges, è altri prudutti di supportu di tubi d'acciaio.
⇒Certificazione IBR: Un certificatu IBR pò esse furnitu se necessariu.
⇒Fine: Estremità liscia, estremità bisellata o estremità di pipa composta.
⇒imballaggio: cassa di legnu, cinturione d'acciaio o imballaggio di filu d'acciaio, protettore di punta di tubu di plastica o di ferru.
⇒Trasportu: per marittima o aviazione.
A pipa d'acciaio ASTM A335 deve esse senza saldatura.
Pipa d'acciaio senza saldatura hè una pipa d'acciaio senza saldature in tuttu.
Siccomu a pipa d'acciaio senza saldatura ùn hà micca cuciture saldate in a so struttura, evita i potenziali periculi di sicurezza chì ponu esse assuciati à prublemi di qualità di saldatura.Questa funzione permette à a pipa senza saldatura di resiste à pressioni più elevate, è a so struttura interna omogenea assicura ancu l'integrità è a sicurità di a pipa in ambienti d'alta pressione.
Inoltre, l'affidabilità di i tubi ASTM A335 hè rinfurzata da l'aghjunzione di elementi di lega specifichi per e cundizioni d'alta temperatura è di pressione alta.
I tipi di trattamenti termichi dispunibuli per u materiale P9 includenu l'annealing cumpletu o isotermicu, è ancu a normalizazione è a tempera.U prucessu di normalizazione è tempera hà una temperatura di tempera di 1250 ° F [675 ° C].
I principali elementi di ligamenti di P9 sòCrèMo, chì sò alleati di cromu-molibdenu.
Cr (cromu): Cum'è l'elementu principale di l'alia, Cr furnisce una forza eccellente à alta temperatura è resistenza à l'ossidazione.Forma una densa film d'oxidu di cromu nantu à a superficia di l'azzaru, aumentendu a stabilità è a resistenza à a corrosione di a pipa à alta temperatura.
Mo (Molibdenu): L'aghjuntu di Mo migliora significativamente a forza è a tenacità di l'aliati, in particulare in ambienti à alta temperatura.Mo aiuta ancu à migliurà a forza di creep di u materiale, vale à dì l'abilità di resistà a deformazione sottu esposizione prolongata à u calore.
Pruprietà di Tensile
P5, P5b, P5c, P9,P11, P15, P21 è P22: A forza di trazione è di cedimentu sò listessi.
P1, P2, P5, P5b, P5c, P9, P11, P12, P15, P21 è P22: U listessu allungamentu.
AU Tabella 5 dà i valori minimi calculati.
Quandu u gruixu di u muru si trova trà i dui valori sopra, u valore di allungamentu minimu hè determinatu da a formula seguente:
Longitudinal, P9: E = 48t + 15.00 [E = 1.87t + 15.00]
Transversale, P9: E = 32t + 15.00 [E = 1.25t + 15.00]
induve:
E = allungamentu in 2 in. o 50 mm, %,
t = spessore reale di esemplari, in. [mm].
Durezza
P9 ùn hà micca bisognu di teste di durezza.
P1, P2, P5, P5b, P5c, P9, P11, P12, P15, P21, P22, è P921: Ùn hè necessariu un test di durezza.
Quandu u diametru esternu > 10 in. [250 mm] è u gruixu di u muru ≤ 0,75 in. [19 mm], tutti deve esse pruvatu idrostaticamente.
A pressione sperimentale pò esse calculata cù l'equazioni seguenti.
P = 2st/D
P= pressione di prova idrostatica in psi [MPa];
S= sforzu di a parete di u tubu in psi o [MPa];
t= épaisseur de paroi spécifiée, épaisseur nominale de paroi selon le numéro de programme ANSI spécifié ou 1,143 fois l'épaisseur de paroi minimale spécifiée, in. [mm];
D= diametru esterno specificatu, diametru esterno chì currisponde à a dimensione di tubu ANSI specificatu, o diametru esterno calculatu aghjunghjendu 2t (cum'è definitu sopra) à u diametru internu specificatu, in. [mm].
Tempu di esperimentu: mantene almenu 5 s, senza fuga.
Quandu a pipa ùn deve esse idrotestata, una prova non distruttiva deve esse realizatu nantu à ogni pipa per detectà i difetti.
A prova non distruttiva di u materiale P9 deve esse realizatu da unu di i metudiE213, E309 or E570.
E213: Pràtica per Test Ultrasonic di Pipe Metalli è Tubi;
E309: Pratica per l'Eddy Current Examination of Steel Tubular Products Using Magnetic Saturation;
E570: Pràtica per l'esame di perdite di flussu di i prudutti tubulari d'acciaio ferromagneticu;
Variazioni permessi di diametru
Deviazioni di diamitru pò esse classificatu secondu o 1. basatu annantu à u diametru internu o 2. basatu annantu à u diametru nominale o esternu.
1. Diamitru internu: ± 1%.
2. NPS [DN] o diametru esternu: Questu cunforma à e deviazioni permissibile in a tabella sottu.
Variazioni permessi in u Spessore di Muru
U gruixu di u muru di u tubu in ogni puntu ùn deve micca più di a tolleranza specificata.
U spessore minimu di u muru è u diametru esternu per l'ispezione per u rispettu di stu requisitu per i tubi urdinati da NPS [DN] è u numeru di u calendariu hè indicatu inASME B36.10M.
Cuntenutu di marcatura: u nome di u fabricatore o marca;numeru standard;gradu;lunghezza è simbulu supplementu "S".
I marcati per a pressione idrostatica è i testi non distruttivi in a tavula sottu deve esse ancu inclusi.
Locu di marcatura: A marcatura deve principià à circa 12 inches (300 mm) da a fine di a pipa.
Per i tubi finu à NPS 2 o menu di 3 ft (1 m) di lunghezza, a marcatura d'infurmazione pò esse attaccata à l'etichetta.
Pipa d'acciaio ASTM A335 P9 hè largamente usata in caldaie, stazioni di energia per l'equipaggiu petrochimicu, etc., chì anu bisognu di resistà à a temperatura alta è a pressione alta per via di a so alta temperatura superiore è a resistenza à alta pressione.
Caldaie: Soprattuttu in i tubi principali di vapore è di reheater di caldaie supercritiche è ultra-supercritiche per temperature è pressioni assai elevate.
Equipamentu petruchimicu: Cum'è i pipi di cracker è i tubi d'alta temperatura, chì trattanu i vapori d'alta temperatura è i sustanzi chimichi, necessitanu materiali cù una temperatura eccellente è resistenza à a corrosione.
Centrali di energia: Per i tubi principali di vapore è riscaldatori à alta pressione, è ancu per i tubi di turbine internu per fà fronte à longu periodi di alta temperatura è pressione.
I materiali P9 anu i so propri gradi standard in diversi sistemi standard naziunali.
EN 10216-2: 10CrMo9-10;
GB/T 5310: 12Cr2Mo;
JIS G3462: STBA 26;
ISO 9329: 12CrMo195;
GOST 550: 12ChM;
Prima di selezziunà qualsiasi materiale equivalente, hè cunsigliatu di fà paraguni dettagliati di prestazioni è teste per assicurà chì u materiale alternativu risponde à i requisiti di u disignu originale.
Dapoi a so creazione in u 2014,Botop Steelhè diventatu un fornitore principali di tubi d'acciaio di carbonu in u Nordu di a Cina, cunnisciutu per un serviziu eccellente, prudutti d'alta qualità è soluzioni cumplete.
A cumpagnia offre una varietà di tubi d'acciaio di carbonu è prudutti cunnessi, cumprese tubi d'acciaio senza saldatura, ERW, LSAW è SSAW, è ancu una linea cumpleta di raccordi per tubi è flange.I so prudutti di specialità includenu ancu leghe di alta qualità è acciai inossidabili austenitici, adattati per risponde à e richieste di diversi prughjetti di pipeline.
Per piacè sentite liberu di cuntattateci se avete bisognu o dumande nantu à i tubi d'acciaio.Aspittemu di riceve a vostra infurmazione è aspittemu di aiutà vi.