ASTM A53 ERWpipa d'acciaio hèType Ein a specificazione A53, fabbricata da u prucessu di saldatura di resistenza, è hè dispunibule in i gradi Grade A è Grade B.
Hè principalmente adattatu per l'applicazioni meccaniche è di pressione è hè ancu spessu usatu cum'è un scopu generale per trasmette vapore, acqua, gasu è aria.
I vantaghji di pipa d'acciaio ERW, cum'èprezzu bassuèalta produtividade, facenu u materiale di scelta per parechje applicazioni industriali.
Botop Steelhè un fabricatore è fornitore di tubi d'acciaio saldati di alta qualità da a Cina, è ancu un magazzinu di tubi d'acciaio senza saldatura, chì vi offre una larga gamma di suluzioni di tubi d'acciaio!
U nostru inventariu hè ben furnitu è simu capaci di risponde à a rapida dumanda di i nostri clienti per una larga gamma di dimensioni è quantità.
ASTM A53/A53M include i seguenti tipi è gradi:
Type E: Saldatura a resistenza elettrica, Grade A è B.
Tipu S: Seamless, Grade A è B.
Tipu F: Saldature à bout à bout, soudés en continu Grades A et B.
Type EèTipu Ssò dui tipi di pipa largamente usati.Invece,Tipu Fhè tipicamente usatu per tubi di diametru più chjucu.A causa di l'avanzati in a tecnulugia di saldatura, stu metudu di fabricazione hè utilizatu menu freti.
Diametri nominali: DN 6 - 650 [NPS 1/8 - 26];
Diametru Esternu: 10,3 - 660 mm [0,405 - 26 in.];
Spessore di muru è grafici di pesu di tubi d'acciaio:
I tubi flat-end ponu esse vistu in Table X2.2;
I tubi filettati è accoppiati ponu esse vistu in a Tabella X2.3.
L'ASTM A53 permette ancu di furnisce una pipa cù altre dimensioni, sempre chì a pipa risponde à tutti l'altri requisiti di sta specificazione.
ERWhè largamente utilizatu per a fabricazione di tubi d'acciaio tondi, quadrati è rettangulari di carbonu è di bassa lega.
A seguente marca hè u prucessu di produzzione per a produzzionetubu d'acciaio ERW tondo:
a) Preparazione di u materiale: U materiale iniziale hè di solitu bobine d'acciaio laminate à caldu.Queste bobine sò prima appiattite è tagliate à a larghezza necessaria.
b) Formazione: Gradualmente, attraversu una seria di rotuli, a striscia hè furmatu in una struttura tubular circular aperta.Duranti stu prucessu, i bordi di a striscia sò gradualmente avvicinati in a preparazione per a saldatura.
c) Saldatura: Dopu a furmazione di a struttura tubulare, i bordi di a striscia d'acciaio sò riscaldati da a resistenza elettrica in a zona di saldatura.Un currente d'alta freccia hè passatu à traversu u materiale, è u calore generatu da a resistenza hè utilizatu per scaldà i bordi à u so puntu di fusione, è dopu sò saldati inseme da a pressione.
d) Sbavatura: Dopu à a saldatura, i burrs di saldatura (l'eccessu di metallu da a saldatura) sò eliminati da l'internu è l'esternu di a pipa per assicurà una superficia liscia à l'internu di a pipa.
e) Réglage de la taille et de la longueur: Dopu chì a saldatura è a sbavatura sò finite, i tubi sò passati à traversu una macchina di dimensionamentu per a correzione dimensionale per assicurà chì rispondenu à i requisiti precisi di diametru è di rotondità.I tubi sò dopu tagliati à lunghezze predeterminate.
f) Ispezione è prova: U tubu d'acciaio sarà sottumessu à una prova è ispezione strette, cumprese teste ultrasoniche, prova idrostatica, etc., per assicurà chì a qualità di u tubu d'acciaio risponde à i normi è e specificazioni.
g) Trattamentu di a superficia: Infine, u tubu d'acciaio pò esse sottumessu à più trattamenti, cum'è galvanizzazioni calde, pittura, o altri trattamenti di superficia per furnisce una prutezzione di corrosione supplementu è l'estetica.
Saldature in Type E o Type F Grade BU tubu deve esse trattatu termicamente o altrimenti trattatu dopu a saldatura in modu chì a martensite untempered ùn hè micca presente.
A temperatura di trattamentu termale deve esse almenu1000 ° F [540 ° C].
Quandu u tubu hè friddu allargatu, l'espansione ùn deve esse più1,5%di u diametru esternu specificatu di a pipa.
AI cinque elementiCu, Ni, Cr, Mo, èVinseme ùn deve micca più di 1,00%.
BPer ogni riduzzione di 0,01% sottu à u massimu di carbone specificatu, un aumentu di 0,06% di manganese sopra u massimu specificatu serà permessu finu à un massimu di 1,35%.
CPer ogni riduzzione di 0,01% sottu à u massimu di carbone specificatu, un aumentu di 0,06% di manganese sopra u massimu specificatu serà permessu finu à un massimu di 1,65%.
Proprietà Tensile
Lista | Classificazione | Grade A | Grade B |
Resistenza a trazione, min | MPa [psi] | 330 [48.000] | 415 [60.000] |
Forza di rendiment, min | MPa [psi] | 205 [30.000] | 240 [35.000] |
Allungamentu in 50 mm [2 in.] | Nota | A,B | A,B |
Nota A: L'allungamentu minimu in 2 in [50 mm] deve esse quellu determinatu da l'equazione seguente:
e = 625 000 [1940] A0.2/U0,9
e = allungamentu minimu in 2 in o 50 mm in percent, arrotondatu à u percentu più vicinu
A = u minimu di 0,75 in2[500 mm2] è l'area di a sezione trasversale di u specimenu di prova di tensione, calculata utilizendu u diametru esternu specificatu di u tubu, o a larghezza nominale di u specimenu di prova di tensione è u gruixu di u muru specificatu di u tubu, cù u valore calculatu arrotondatu à u più vicinu 0,01. in2 [1 mm2].
U = résistance à la traction minimale spécifiée, psi [MPa].
Nota B: Vede u Tabella X4.1 o u Tabella X4.2, quellu chì hè applicabile, per i valori minimi di allungamentu chì sò richiesti per diverse cumminazzioni di dimensioni di u specimenu di prova di tensione è a forza di trazione minima specificata.
Test di curvatura
Per un tubu DN ≤ 50 [NPS ≤ 2], una lunghezza sufficente di tubu deve esse capace di esse curvata a freddo di 90 ° intornu à un mandrinu cilindrico, u diametru di u quale hè dodici volte u diametru esterno specificatu di u tubu, senza sviluppà fissure ogni parte è senza apre a saldatura.
Doppiu-extra-forte(classe di pesu:XXS) di u DN 32 [NPS 1 1/4] ùn deve micca esse sottumessu à u test di curvatura.
Test di appiattimentu
A prova di appiattimentu deve esse fatta nantu à tubi saldati sopra DN 50 in pesu extra forte (XS) o più liggeru.
Adatta per u tipu E, Grade A è B;e tubi di Type F, Grade B.
I tubi d'acciaio senza saldatura ùn anu micca esse pruvatu.
Tempu di prova
Per tutte le dimensioni di tubazioni di Tipo S, Tipo E e Tipo F Grade B, la pressione sperimentale deve essere mantenuta per un minimo di 5 s.
A prova idrostatica deve esse applicata, senza perdite attraversu a corda di saldatura o u corpu di a pipa.
Pressioni di prova
Pipa à fine lisciadeve esse testatu idrostaticamente à a pressione applicabile data inTabella X2.2,
Pipa filettata è accoppiatadeve esse testatu idrostaticamente à a pressione applicabile data inTabella X2.3.
Per i tubi d'acciaio cù DN ≤ 80 [NPS ≤ 80], a pressione di prova ùn deve micca più di 17,2 MPa;
Per i tubi d'acciaio cù DN >80 [NPS >80], a pressione di prova ùn deve micca più di 19.3MPa;
Pressioni spirimintali più altu ponu esse selezziunati s'ellu ci sò esigenze di ingegneria speciale, ma questu hè bisognu di negoziazione trà u fabricatore è u cliente.
Marcatura
Se u tubu hè statu pruvatu idrostaticamente, a marcatura deve indicàpressione di prova.
Les exigences suivantes s'appliquent aux tuyaux de type E et F de catégorie B.
Pipa senza saldatura hà esigenze supplementari chì ùn sò micca discututi in stu documentu.
I metudi di prova
Pipe prodotte da macchine di espansione è cuntrazione senza stretch: DN ≥ 50 [NPS ≥ 2], usaldaturein ogni rùbbrica di u tubu deve passà una prova elettrica non distruttiva, è u metudu di prova deve esse in cunfurmità cù uE213, E273, E309 o E570standard.
Tubi ERW pruduciuti da una macchina di diametru di riduzzione di stira à caldu: DN ≥ 50 [NPS ≥ 2]Ogni rùbbricadi u tubu deve esse inspeccionatu cumplettamente in a so interezza da una prova elettrica non distruttiva, chì deve esse in cunfurmità cù uE213, E309, oE570normi.
Nota: Hot Stretch Expansion Diameter Machine hè una macchina chì stende continuamente è stringhje i tubi d'acciaio da rulli à alte temperature per aghjustà i so diametri è u spessore di u muru.
Marcatura
Se u tubu hè statu sottumessu à un esame non distruttivu, hè necessariu indicàNDEnantu à a marcatura.
Missa
± 10%.
Pipe DN ≤ 100 [NPS ≤ 4], pesata cum'è un batch.
Tubi DN > 100 [NPS > 4], pesati in pezzi unichi.
Diamitru
Per tubi DN ≤40 [NPS≤ 1 1/2], a variazione di OD ùn deve micca più di ±0,4 mm [1/64 in.].
Per i tubi DN ≥50 [NPS>2], a variazione di OD ùn deve esse più di ±1%.
Spessi
U gruixu minimu di u muru ùn deve esse menu di87,5%de l'épaisseur de mur spécifiée.
più liggeru cà u pesu extra-forte (XS).:
a) pipa pianu pianu: 3,66 - 4,88 m [12 - 16 ft], micca più di 5% di u numeru tutale.
b) lunghezze doppie aleatorie: ≥ 6,71 m [22 ft], lunghezza media minima di 10,67 m [35 ft].
c) longueurs aléatoires simples : 4,88 -6,71 m [16 - 22 ft], pas plus de 5 % du nombre total de longueurs filetées fournies étant des jointeurs (duie pièces accouplées).
Pesu extra-forte (XS) o più pesante: 3,66-6,71 m [12 - 22 ft], micca più di 5% tutale di pipa 1,83 - 3,66 m [6 - 12 ft].
Per ASTM A53, a finitura di tubi d'acciaio hè dispunibule in neru o galvanizatu.
Neru: Tubi d'acciaio senza trattamentu di a superficia, di solitu venduti direttamente dopu à u prucessu di fabricazione, per quelli appiicazioni induve ùn hè micca necessariu resistenza à a corrosione.
I tubi galvanizzati duveranu risponde à i requisiti pertinenti.
Prucessu
U zincu deve esse rivestitu internamente è esternamente da u prucessu di immersione calda.
Materia prima
U zincu utilizatu per u revestimentu deve esse qualsiasi qualità di zincu cunfurmate à i requisiti di SpecificaASTM B6.
Apparizione
U tubu galvanizatu deve esse senza spazii senza rivestimenti, bolle d'aria, depositi di flussu è inclusioni di scoria grossa.Lumps, bumps, globules, o grandi quantità di dipositi di zincu chì interferiscenu cù l'usu previstu di u materiale ùn sò micca permessi.
Pesu di rivestimentu galvanizatu
Deve esse determinatu da a prova di buccia secondu u metudu di prova ASTM A90.
U pesu di u revestimentu ùn deve esse menu di 0,55 kg/m² [1,8 oz/ft²].
Tubu in acciaio ASTM A53 ERWhè tipicamenti usatu in appiicazioni bassu à mediu-pressuri comu ingegneria municipali, custruzzione, è pipa strutturale miccanicu.I scenarii di usu cumuni includenu u trasportu di acqua, vapore, aria è altri liquidi à bassa pressione.
Cù una bona saldabilità, sò adattati per operazioni di furmazione chì implicanu bobinatura, curvatura è flangiatura.