DIN 30670-1hè un prucessu d'estrusione à trè strati chì produce un polietilene (3LPE) rivestimentu nantu à a superficia di saldatura longitudinale o spirale ètubi d'acciaio senza saldaturaper prutegeli da a currusione.
Hè principalmente adupratu in sistemi di tubazioni interrate o immerse per u trasportu di liquidi o gasi.
Nota: A DIN 30670 hè stata divisa in duie parti in l'ultima edizione 2024 secondu u prucessu di pruduzzione, vale à dì DIN 30670-1 copre i rivestimenti di polietilene estrusu per tubi è avvolti, è DIN 30670-2 copre i tipi sinterizzati è spruzzati à fiamma.
Sò divisi in dui tipi secondu a temperatura di cuncepimentu, chì sòtipu N è tipu S.
| Tipu | Temperatura di cuncepimentu (°C) |
| N | -20 à + 60 |
| S | -40 à + 80 |
èISO 21809-1currisponde rispettivamente à a classa A è à a classa B.
1u stratu Stratu di resina epossidica, deve esse aduprata polvere di resina epossidica.
2a strata adesiva, chì pò esse rivestita in polvere o estrusa.
3u stratu Stratu di polietilene, prucessu di estrusione di tubi, o prucessu di estrusione di avvolgimentu.
Estrusione di tubi:
In questu prucessu, u materiale di polietilene hè estrusu direttamente in una forma tubulare cuntinua, chì hè poi incastrata in u tubu d'acciaiu.
Stu metudu hè generalmente adupratu per tubi di diametru più chjucu è assicura l'uniformità è a continuità di u rivestimentu.
Estrusione di avvolgimenti:
In questu prucessu, u polietilene hè estrusu in forma di striscia è poi avvoltu nantu à a superficia di u tubu d'acciaiu.
Stu metudu hè adattatu per tubi di grande diametru o di dimensioni micca standard è permette rivestimenti più flessibili nantu à tubi cumplessi o di grande dimensione.
Sicondu i bisogni specifichi di u prugettu, un stratu supplementu di prutezzione meccanica pò esse aghjuntu à u 3LPE.
I materiali cumunimenti usati includenubéton(riferitevi à ISO 21809-5),plastica rinforzata cù fibre di vetru, o malta di cimentu(vede DN N 30340-1).
Per assicurà una bona resistenza à u taglio, hè necessariu di sgrossà o pressurizà a superficia di u polietilene.
Un tale trattamentu aiuta à aumentà l'adesione trà u stratu protettivu supplementu è u rivestimentu di polietilene.
Spessore di u stratu di resina epossidica
Minimu 80um.
Spessore di u stratu adesivo
Minimu 150um.
Spessore tutale di u rivestimentu
Sicondu u diametru nominale di u tubu d'acciaiu, u spessore di u stratu di prutezzione da a currusione serà diversu.
Per u spessore tutale di u stratu 3LPE, DIN 30670-1 divide trè classi per risponde à diverse esigenze di custruzzione.n, v, è s.
Gradu nPer e cundizioni nurmali, u spessore di u gradu n hè generalmente sufficiente.
Per i rivestimenti di polietilene, un spessore di 1 mm hè adupratu principalmente per a prutezzione da a corrosione, mentre chì u spessore restante hè adupratu per migliurà a capacità di carica meccanica di u stratu protettivu.
Gradu VSè a carica meccanica aumenta (trasportu, almacenamentu, posa, qualità specifica, esigenze aumentate), u spessore minimu di u rivestimentu deve esse aumentatu di 0,7 mm, vale à dì v = n + 0,7 mm.
GradiSpessori di rivestimentu speciali superiori à v ponu ancu esse accunsentiti per risponde à i bisogni di un prughjettu specificu, è tali spessori di rivestimentu persunalizati sò etichettati cum'è Grade s.
150 mm ± 20 mm, l'angulu di bisellu per u spessore di u rivestimentu ùn deve esse più di 30 °.
I strati d'epossidu è d'adesivu devenu esse rimossi à almenu 80 mm da l'estremità di u tubu. U stratu d'epossidu deve esse lasciatu sporgente da l'estremità di u tubu rivestitu di polietilene di almenu 10 mm.
Per determinà a lunghezza, misurate da a superficia di a radica di u tubu finu à l'iniziu di a fine tagliata diagonalmente di u stratu di prutezzione da a currusione.
Difetti generali
Imperfezioni minori è danni à a superficia di l'acciaiu micca righjunti.
Fori in u stratu superiore di PE;
Zone più chjuche cù una cupertura incompleta;
Inclusioni è bolle d'aria in u stratu superiore;
Adesione di sustanze straniere;
Abrasione superficiale;
Piccule ammaccature in u rivestimentu.
Queste ferite minori ponu esse riparate è ùn ci hè limite à a zona chì pò esse riparata.
Difetti Severi
U dannu di u rivestimentu hè direttamente à a superficia di u tubu d'acciaiu.
L'area di i difetti individuali da riparà ùn deve micca superà i 10 cm². U numeru permessu di difetti da riparà hè 1 difettu per 1 metru di lunghezza di u tubu. Altrimenti, u tubu deve esse registratu.
ISO 21809-1Specificamente per rivestimenti esterni in polietilene estrusu à trè strati è polipropilene (3LPE è 3LPP) per tubi d'acciaio utilizati in sistemi di trasmissione in l'industria petrolifera è di gas.
CSA Z245.21Specifica i rivestimenti anticorrosione esterni in polietilene per tubi d'acciaio utilizzati in sistemi di trasporto.
AWWA C215Rivestimenti anticorrosione esterni in polietilene adatti per tubi di distribuzione d'acqua. Ancu s'ellu hè adupratu principalmente per sistemi di trasportu d'acqua, hà assai in cumunu cù DIN 30670 in termini di materiali è tecnulugia d'applicazione.
Aspittemu cun impazienza di cooperà cun voi per furnisce e soluzioni di tubi d'acciaio è di rivestimenti anticorrosione di a migliore qualità per i vostri prughjetti. Per piacè, cuntattateci per più dettagli nantu à u produttu, simu felici di aiutà vi à truvà a migliore opzione di tubi d'acciaio per i vostri bisogni!











