DIN 30670-1hè un prucessu di estrusione di trè strati chì produce un polietilene (3LPE) rivestimentu nantu à a superficia di saldatura longitudinale o spirale ètubi d'acciaio senza saldaturaper pruteggiri da a currusioni.
Hè principarmenti utilizatu in sistemi di tubazioni intarrati o sommersi per u trasportu di liquidi o gasi.
Nota: DIN 30670 hè statu divisu in duie parti in l'ultima edizione 2024, secondu u prucessu di produzzione, vale à dì DIN 30670-1 copre i rivestimenti di polietilene estruso di tubi è ferite, è DIN 30670-2 copre tipi sinterizzati è spruzzati à fiamma.
Sò spartuti in dui tipi secondu a temperatura di u disignu, chì sòtipu N è tipu S.
Tipu | Température de conception (°C) |
N | -20 à + 60 |
S | -40 à + 80 |
èISO 21809-1currisponde à a classe A è a classe B, rispettivamente.
1st stratu Stratu di resina epossidica, a polvera di resina epossidica deve esse usata.
2nd strata adesiva, chì pò esse pulverulata o estrusa.
3ª strata Stratu di polietilene, prucessu di estrusione di tubu, o prucessu di estrusione di bobina.
Estrusione di tubi:
In questu prucessu, u materiale di polietilene hè extruded direttamente in una forma tubular cuntinuu, chì hè poi socketed in a pipa d'acciaio.
Stu metudu hè generalmente usatu per tubi di diametru più chjucu è assicura uniformità è continuità di u revestimentu.
Estrusione di bobina:
In questu prucessu, u polietilene hè extrusionatu in a forma di una striscia è poi ferita nantu à a superficia di a pipa d'acciaio.
Stu metudu hè adattatu per tubi di grande diametru o micca standard è permette di rivestimenti più flexibuli nantu à tubi cumplessi o grande.
Sicondu i bisogni specifichi di u prugettu, un stratu supplementu di prutezzione meccanica pò esse aghjuntu à u 3LPE.
Materiali cumunimenti usati includenubéton(riferite à ISO 21809-5),plastica rinforzata fibra di vetru, o mortar di cimentu(consultate DN N 30340-1).
Per assicurà una bona forza di cisura, hè necessariu di sgrossa o pressurizà a superficia di u polietilene.
Un tali trattamentu aiuta à aumentà l'aderenza trà a capa protettiva supplementaria è u revestimentu di polietilene.
Spessore di strati di resina epossidica
Minimu 80 um.
Spessore di a strata adesiva
Minimu 150 um.
Spessore tutale di u rivestimentu
Sicondu u diametru nominale di a pipa d'acciaio, u gruixu di a capa di prutezzione di a corrosione serà diversu.
Per u spessore tutale di a strata 3LPE, DIN 30670-1 divide trè classi per fà fronte à e diverse esigenze di custruzzione.n,v è s.
Grade n: Per e cundizioni nurmali, u grossu di u gradu n hè di solitu abbastanza.
Per i rivestimenti di polietilene, un grossu di 1 mm hè utilizatu principarmenti per a prutezzione di a corrosione, mentre chì u gruixu restante hè utilizatu per rinfurzà a capacità di carica meccanica di a capa protettiva.
Grade v: Se a carica meccanica aumenta (trasportu, almacenamentu, posa, qualità specifica, esigenze aumentate), u grossu minimu di u revestimentu deve esse aumentatu da 0,7 mm, vale à dì v = n + 0,7 mm.
Grade s: Spessore di rivestimentu speciale più altu di v pò ancu esse accunsentutu per risponde à i bisogni di un prughjettu specificu, è tali spessori di rivestimentu persunalizati sò etichettati cum'è Grade s.
150 mm ± 20 mm, l'angolo di bisellu per u spessore di u revestimentu ùn deve esse più di 30 °.
I strati epossidichi è adesivi deve esse eliminati almenu 80 mm da l'estremità di u tubu.A capa epossidica deve esse lasciata sporgente da l'estremità di u tubu rivestitu di polietilene da micca menu di 10 mm.
Per determinà a durata, misurate da a superficia radicali di a pipa à l'iniziu di a punta diagonale di a capa di prutezzione di a corrosione.
Difetti generali
Imperfezzioni minori è danni à a superficia di l'azzaru ùn sò micca ghjunti.
Buchi in a capa superiore di PE;
Zone più chjuche cù una cobertura incompleta;
Inclusioni è bolle d'aria in a capa superiore;
aderenza di sustanzi straneri;
abrasione di a superficia;
Picculi denti in u revestimentu.
Queste ferite minori sò permesse per esse riparate è ùn ci hè micca limite à l'area chì pò esse riparata.
Difetti severi
U danni di u revestimentu hè drittu à a superficia di u tubu d'acciaio.
L'area di difetti individuali da esse riparati ùn deve micca più di 10 cm².U numaru permissibile di difetti per esse riparatu hè 1 difettu per 1 metru di lunghezza di pipe.Altrimenti, a pipa deve esse arregistrata.
ISO 21809-1: Specificamente per i rivestimenti esterni di polietilene extrusionatu à trè strati è polipropilene (3LPE è 3LPP) per i tubi d'acciaio utilizati in sistemi di trasmissione in l'industria petrolifera è di gas.
CSA Z245.21: Specifica i rivestimenti anticorrosione esterni di polietilene per tubi d'acciaio utilizati in sistemi di trasportu.
AWWA C215: Rivestimenti esterni in polietilene anticorrosione adatti per i tubi di approvvigionamento d'acqua.Ancu s'ellu hè principalmente utilizatu per i sistemi di trasportu d'acqua, hà assai in cumunu cù DIN 30670 in termini di materiali è tecnulugia di applicazione.
Aspittemu di cuuperà cun voi per furnisce e soluzioni di tubi d'acciaio di megliu qualità è di rivestimentu anticorrosione per i vostri prughjetti.Per piacè sentite liberu di cuntattateci per più dettagli di u produttu, simu felici di aiutà vi à truvà a megliu opzione di tubu d'acciaio per i vostri bisogni!