Principale produttore è fornitore di tubi d'acciaio in Cina |

Cumu cambieranu i prezzi di l'acciaiu durante u novu annu?

U cunsumu hè statu significativamente ristabilitu in u 2023; quest'annu, si prevede chì u cunsumu di fascia alta è u cunsumu di fruntiera aumenteranu ulteriormente u livellu di cunsumu. À quellu puntu, cù u redditu di i residenti è a vuluntà di cunsumu chì migliuranu gradualmente, e pulitiche di cunsumu continueranu à esse ulteriormente promosse, è u cunsumu aumenterà ulteriormente i livelli di cunsumu. E basi per a ripresa continueranu à esse cunsulidate, ciò chì aiuterà à stabilizà u cunsumu. U mercatu spot hè statu stabile durante u periodu di vacanze. Durante e vacanze, u mercatu hà un forte sentimentu d'attesa è i cummercianti sò menu disposti à fà scorta. L'inventarii cuntinueghjanu à cresce, è u vulume d'attesa di e cinque varietà principali di prudutti finiti hè aumentatu. U mercatu hà apertu in neru oghje, indicendu una rapida crescita. In un istante, u mercatu hè diventatu attivu. I prezzi di spedizione eranu relativamente forti, ma a tendenza trà e varietà hè calata. A dumanda di lamiera era ligeramente megliu cà quella dimateriali di custruzzioneÀ l'iniziu di l'annu novu, si distribuiscenu "buste rosse", èmercatu di l'acciaiusubisce un altru adattamentu maiò.

pruduzzione d'acciaiu

U 29 di dicembre, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma hà rivisu è publicatu u "Catalogu di Guida per l'Aggiustamentu Strutturale Industriale (Edizione 2024)", chì implica 7 articuli in a categuria di l'acciaiu incuragitu; 21 articuli in a categuria di l'acciaiu ristrettu; è 28 articuli in a categuria di l'acciaiu eliminatu. Cum'è strumentu impurtante per u macrocuntrollu, a pulitica fiscale attiva hè intensificata per migliurà l'efficienza, è a pulitica "cumbinazione di pugni" hè prumossa efficacemente per prumove a ripresa ecunomica. Migliurà e pulitiche di sustegnu fiscale è riduce u pesu fiscale nantu à l'entità operative. Aumentà moderatamente a scala di l'obbligazioni speciali di u guvernu lucale per guidà l'espansione di l'investimenti efficaci. U cunsumu hà una forza motrice durevule per l'espansione di a dumanda interna è u sviluppu ecunomicu. Misure fiscali lucali sò state prese per stimulà vigorosamente u cunsumu.

L'Indice di i Responsabili di l'Acquisti (PMI) di a Manifattura Cinese di Caixin in dicembre hà registratu 50,8, 0,1 punti percentuali più altu ch'è u mese precedente, è hè statu in a fascia d'espansione per dui mesi consecutivi. L'espansione di a pruduzzione manifatturiera è di a dumanda anu acceleratu ligeramente, righjunghjendu i so livelli più alti dapoi ghjugnu è marzu 2023 rispettivamente. Tuttavia, l'attuale dumanda interna è esterna hè sempre insufficiente, è e basi per a ripresa ecunomica devenu ancu esse cunsulidate. A ripresa di l'industria manifatturiera cuntinueghja à migliurà, a dumanda diprudutti d'acciaiuhè statu liberatu, è a dumanda di piastre in spirale hè aumentata constantemente, ciò chì hè bonu per a tendenza di i prezzi di e piastre in spirale.

tubu di palificazione in acciaio

Da u puntu di vista di u carbone è di u coke à fine di u costu, l'offerta di coke s'hè ripresa è hè più alta chè in u listessu periodu storicu. Tuttavia,mulini d'acciaiuanu subitu perdite gravi è e so intenzioni di compra sò debuli. I prezzi di u coke sò gradualmente sottu pressione, è ci sò certe aspettative di miglioramentu è di calata. U coke pò oscillà debulemente in ghjennaghju. Operazione; u 2 di ghjennaghju, alcune acciaierie in a zona di Tangshan anu calatu u prezzu di u coke tempratu à umitu di 100 yuan/tonna è u prezzu di u coke tempratu à seccu di 110 yuan/tonna, chì serà implementatu à zero ore u 3 di ghjennaghju di u 2024.

A situazione di l'ispezione di sicurezza pò esse stata alleviata in ghjennaghju, è a pruduzzione naziunale di carbone si riprenderà gradualmente. À u listessu tempu, l'impurtazioni di carbone à coke sò sempre ottimistiche, l'offerta di carbone à coke si riprenderà, è i prezzi di u carbone à coke sò sottu pressione. Avemu bisognu di cuntinuà à fà attenzione à i cambiamenti in a situazione di l'ispezione di sicurezza. Si prevede chì u mercatu di u carbone à coke oscillerà è funzionerà debule. Tuttavia, postu chì u mercatu hà digià riflessu l'aspettative di miglioramentu è di riduzione, averà pocu impattu annantu àprezzi di l'acciaiu.

U vulume di minerale di ferru chì ghjunghje in ghjennaghju puderia aumentà, è si prevede chì a pruduzzione naziunale di minerale resterà stabile. Da u latu di a dumanda, si prevede chì a pruduzzione di metallu caldu manterrà una tendenza à a calata, è alcune acciaierie anu piani di mantenimentu à a fine di l'annu. Cù l'avvicinamentu di a Festa di Primavera, ci vole à fà attenzione à a situazione di rifornimentu di l'acciaierie à a fine di l'annu. U rifornimentu ghjustu prima di e vacanze puderia sustene u prezzu spot.

U schema di dumanda è offerta lassu pò cuntinuà in ghjennaghju, l'inventarii portuarii cuntinueghjanu à accumulà si, è hè attualmente fora di stagione. A realità debule è e forti aspettative cuntinueghjanu à cumpete, è l'attuali fattori macro anu un impattu più grande nantu à u sentimentu di u mercatu. In generale, si prevede chì i prezzi di i minerali mantenenu una alta tendenza di cunsulidazione in ghjennaghju.

Attualmente, u prezzu di u mercatu spot hè basicamente stabile, è uni pochi anu aumentatu e so quotazioni. I cummercianti d'acciaiu sò sempre pieni d'aspettative per a tendenza di l'acciaiu di seguitu in u novu annu. Tuttavia, u costu attuale di l'acciaierie hè à un livellu altu, l'entusiasmu di a pruduzzione s'hè indebulitu, è a pressione nantu à l'acciaierie per urdinà ùn hè micca grande. A quantità di materiali sittintriunali chì vanu à u sudu hè ancu diminuita paragunata à l'anni precedenti, è l'acciaierie sò generalmente più fiduciose in l'aumentu di i prezzi, ciò chì stimulerà a tendenza di u mercatu.
Attraversu a ricerca è l'analisi cumpleta, si prevede chì in un cortu periodu di tempu, u mercatu generale si troverà in una situazione di offerta è dumanda debuli, aspettative macroeconomiche aumentate è un forte sustegnu di i costi. I prezzi di l'acciaiu puderanu aumentà gradualmente à u fondu di l'oscillazione.


Data di publicazione: 04-02-2024

  • Precedente:
  • Dopu: